Overslaan en naar de inhoud gaan

Rasti Rostelli in nieuwe Binck-campagne

Rasti Rostelli, hypnotiseur in ruste, speelt de hoofdrol in de nieuwe campagne van beleggingsbank Binck. XXS ontwikkelde de campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het thema van de nieuwe campagne van Binck is: 'Vroeger succesvol voor de schermen, tegenwoordig meer succes achter de schermen, als belegger bij Binck.’ In de commercial is Rasti Rostelli te zien die gewoon weer door het leven gaat als Roland van den Berg. Zijn trucs zijn uitgewerkt, maar hij lijkt als belegger een nieuwe roeping te hebben gevonden.

related partner content for mobile comes here

XXS won het nieuwe account na een pitch. De campagne bestaat verder online en een PR stunt die plaatsvindt rond Beursplein 5 en de Amterdamse Zuidas.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits:
Bureau: XXS
Account: Daniel Kok, Piet Hein Smit
Creatie: Hans van Nood, Patrick van Haperen
Klant:Nora Kayser
RTV: Marcel Ossendrijver
Regisseur: Jelmar Hufen
Productie:Comrad
Postproductie: De Kapsalon (off-line), Storm (on-line)
Editor:Marc Bechtold
Geluid:FC Walvisch

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in