Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM heeft puppet Flynt in socialemediateam

In de KLM Social Media Hub wordt nu ook gebruik gemaakt van een very interactive puppet (V.I.P), Flynt genaamd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In oktober 2010 startte KLM met de Social Media Hub. In de hub komen verschillende disciplines samen. Klantenservice, commercie en reputatiemanagement. Een socialemediaredactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse content diverse kanalen.

related partner content for mobile comes here

Flynt is door die redactie zelf bedacht. Volgens een van de redacteuren kan Flynt worden ingezet om lastige onderwerpen bespreekbaar te maken.

Flynt wordt ingezet om bestemmingen onder de loep nemen en de organisatie van binnenuit laten zien. Op een typische Flynt-manier, licht kritisch en onhandig omdat hij net de socialemediaboot heeft gemist. Maar hij kan veel compenseren door zijn levenservaring en nieuwsgierige aard.

De interactieve pop heeft ook een eigen .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in