Overslaan en naar de inhoud gaan

No reply? Please reply!

Wat moet ik nou denken als ik een e-mail krijg van een 'no reply' emailadres? Vinden ze me niet interessant? Willen ze niet weten wat ik…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

logisch of niet
Als ik een Google melding aanmaak en ik krijg de resultaten via een noreply@ adres, dan snap ik dat. Google zoekt per dag circa keer iets op voor een gebruiker. Maar als ik een nieuwsbrief krijg met een noreply@, dan vraag ik me toch af wat ze te verbergen hebben. Verwachten ze stormen van kritiek op de nieuwsbrief omdat ze flauwekul vertellen? Of hebben ze de feedback van de lezer niet nodig omdat er toch niets meer te verbeteren valt? Beide geen geweldige motivatie. Een van de nieuwsbrieven die ik krijg maakt het zelfs zo bont dat de afzender 'no reply' is.

related partner content for mobile comes here

factuur
Minstens net zo vreemd vind ik een factuur van een noreply@ adres. Als iemand wil dat ik iets betaal, moet ik daar toch een vraag over kunnen stellen? De klant was toch koning, of geldt dat alleen voor offline klanten? Vaak staat dan ergens onderin een emailadres waar ik terecht kan met vragen. Waarom dan niet de nieuwsbrief verzenden vanuit dat adres? Dan ben ik een eenvoudige reply verwijderd van contact met het bedrijf. En zij zijn dus maar een klik verwijderd van contact met de klant. Weet je wel.... communicatie.

please reply
Ik opteer voor een nieuw emailadres vanuit waar nieuwsbrieven en andere bulkmail verstuurd gaat worden. Pleasereply@bedrijfsnaam. Dit laat onze klanten, lezers, abonnees, medewerkers zien dat we het voor hén doen. Die nieuwsbrief is niet voor ons. Nee, die is voor hen. En daarom waarderen we hun reacties en suggesties. Doet iedereen mee?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
ik

die is niet helemaal goed in zijn hoofd.

jij

klopt

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in