Overslaan en naar de inhoud gaan

Alleen NRC Handelsblad ziet oplage stijgen

Alleen NRC Handelsblad zag de totaal betaalde gerichte oplage (licht) stijgen in het tweede kwartaal van 2012 ten opzichte van dezelfde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de vanochtend bekendgemaakte oplagecijfers van – instituut voor Media Auditing. NRC Handelsblad steeg van 189.451 naar 190.183 exemplaren. Zusje nrc.next ging terug van 71.000 naar 69.314 stuks.
De Telegraaf zag de oplage weer flink afnemen: van 540.661 naar 525.760 . Alle titels van De Persgroep dalen eveneens in oplage. AD van 394.600 naar 381.257 en de Volkskrant van 241.101 naar 232.597 exemplaren. De Trouw-oplage daalde van 92.755 naar 91.389 en Het Parool ging van 62.751 naar 57.878.
Het Financieele Dagblad moest ook terug: van 52.770 naar 48.183. Het Reformatorisch Dagblad daalde van 49.709 naar 47.979. Het Nederlands Dagblad moest terug van 27.321 naar 25.107.

related partner content for mobile comes here

Gratis dagbladen
Bij de gratis dagbladen wel een stijging van beide landelijke kranten. Metro ging van 459.216 naar 524.402 exemplaren. Spits (inmiddels ‘zusterblad’ van Metro) ging ook omhoog in oplage, van 374.878 naar 381.664 exemplaren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in