Velux wint marketingprijs met Velux Club
De prijs is op 20 september uitgereikt. De Bouwkennis Marketing Jaarprijs is een jaarlijkse vakprijs voor het beste marketinginitiatief in de bouwsector. Zowel publiek als een jury bepaalt de winnaar. Velux won de prijs voor het initiatief Velux Club & VELUX Montagepartners. Met de Club helpt Velux Nederland zijn leden (de aannemer en ZZP’er) bij de dagelijkse uitvoering van hun werkzaamheden met behulp van training, advies op maat, documentatie en detailtekeningen.
Clubleden beschikken als eerste over nieuwe informatie en profiteren van de kennis van Velux-medewerkers en de andere leden. Hiermee probeert Velux loyaliteit te creëren onder afnemers en de concurrentiepositie te versterken. Daarnaast kunnen consumenten via het online VELUX Montagepartnersysteem klussers vinden; kleine aannemers en klusbedrijven die ieder jaar 1 of meerdere keren door Velux getraind worden, aangesloten zijn bij een geschillencommissie en werken volgens de montagevoorschriften.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaNaast Velux waren ook Saint-Gobain Distribution the Netherlands met het initiatief Greenworks genomineerd, en ASSA ABLOY/Nemef met Radaris Evolution.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid