Overslaan en naar de inhoud gaan

Velux wint marketingprijs met Velux Club

Velux wint dit jaar de Bouwkennis Marketing Jaarprijs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs is op 20 september uitgereikt. De Bouwkennis Marketing Jaarprijs is een jaarlijkse vakprijs voor het beste marketinginitiatief in de bouwsector. Zowel publiek als een jury bepaalt de winnaar. Velux won de prijs voor het initiatief . Met de Club helpt Velux Nederland zijn leden (de aannemer en ZZP’er) bij de dagelijkse uitvoering van hun werkzaamheden met behulp van training, advies op maat, documentatie en detailtekeningen.

related partner content for mobile comes here

Clubleden beschikken als eerste over nieuwe informatie en profiteren van de kennis van Velux-medewerkers en de andere leden. Hiermee probeert Velux loyaliteit te creëren onder afnemers en de concurrentiepositie te versterken. Daarnaast kunnen consumenten via het online VELUX Montagepartnersysteem klussers vinden; kleine aannemers en klusbedrijven die ieder jaar 1 of meerdere keren door Velux getraind worden, aangesloten zijn bij een geschillencommissie en werken volgens de montagevoorschriften.

Naast Velux waren ook Saint-Gobain Distribution the Netherlands met het initiatief Greenworks genomineerd, en ASSA ABLOY/Nemef met Radaris Evolution.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in