Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe dienst Social Research Services

Customer Interaction Group en DirectResearch komen met Social Research Services. Daarmee worden continu miljoenen sites, inclusief blogs,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Social Research Services automatiseert volgens de twee bedrijven de berichtenstroom en zou 'ruis' van berichten minimaliseren. De resultaten zijn direct beschikbaar in een online dashboard.

related partner content for mobile comes here

Bedrijven als Domino’s Pizza, ConAgra Foods, Colgate-Palmolive, Chili’s en Smucker’s maken al gebruik van Social Research Services, zegt Hanjo Huizing, algemeen directeur van . ‘Bij onze klanten zien wij een toenemende behoefte aan integratie van sociale media in de totale klantbeleving. Met deze dienst in samenwerking met DirectResearch kunnen wij organisaties helpen om de impact van sociale media helder te krijgen.'

Okkie Boot, directeur : ‘Het wordt steeds belangrijker de resultaten van sociale media zichtbaar te maken, zodat je kunt zien wat het effect is van alle inspanningen op dat gebied. Met Social Research Services wordt dit efficiënt en betrouwbaar gedaan, een behoefte die naar mijn idee op den duur bij elke organisatie zal gaan spelen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in