Nieuwe dienst Social Research Services


Social Research Services automatiseert volgens de twee bedrijven de berichtenstroom en zou 'ruis' van berichten minimaliseren. De resultaten zijn direct beschikbaar in een online dashboard.
Bedrijven als Domino’s Pizza, ConAgra Foods, Colgate-Palmolive, Chili’s en Smucker’s maken al gebruik van Social Research Services, zegt Hanjo Huizing, algemeen directeur van Customer Interaction Group. ‘Bij onze klanten zien wij een toenemende behoefte aan integratie van sociale media in de totale klantbeleving. Met deze dienst in samenwerking met DirectResearch kunnen wij organisaties helpen om de impact van sociale media helder te krijgen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOkkie Boot, directeur DirectResearch: ‘Het wordt steeds belangrijker de resultaten van sociale media zichtbaar te maken, zodat je kunt zien wat het effect is van alle inspanningen op dat gebied. Met Social Research Services wordt dit efficiënt en betrouwbaar gedaan, een behoefte die naar mijn idee op den duur bij elke organisatie zal gaan spelen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid