Overslaan en naar de inhoud gaan

Info Pinnacle wordt Moviebites

Info Pinnacle gaat verder onder de naam Moviebites. De naamswijziging is onderdeel van een herpositionering naar een full service branded…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds de overname door de Telegraaf Media Groep in 2008 heeft de organisatie zich volledig gespecialiseerd in online videocreatie, technologie en bereik. Moviebites is onder meer bekend van en ,

related partner content for mobile comes here

Walter Hueber, directeur Moviebites: 'Met deze naamswijziging en herpositionering geven we een duidelijke identiteit aan onze ontwikkeling naar een full service online video bureau. Daarbij bouwen we voort op ruim 11 jaar ervaring met de productie en distributie van online video. We geloven namelijk sterk in de combinatie van creatie en bereik. Een online video is zo goed als het aantal mensen dat de video heeft gezien en daarna heeft doorgeklikt naar de winkel, aanmeldpagina of welke conversie doelstelling er ook is.'

Moviebites heeft opdrachtgevers als T-Mobile, Delta Lloyd, Sonos en de Hogeschool van Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in