Overslaan en naar de inhoud gaan

Volvo vult digitaal billboard met Facebookfans

Automerk Volvo spot de komende twee weken nieuwe Facebookfans op een levensgroot digitaal billboard langs de snelweg.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Automerk spot de komende twee weken nieuwe Facebookfans op een levensgroot digitaal billboard langs de snelweg.

related partner content for mobile comes here

De outdoor/Facebook actie is ontwikkeld door en maakt onderdeel uit van de landelijke introductiecampagne voor de V40: ‘It’s You!’.
Het billboard is te vinden langs de A13, ter hoogte van Delft.

Euro RSCG 4D verwacht dat er de komende 2 weken zo’n 2 miljoen mensen langs het billboard zullen rijden. Mensen die op het billboard willen komen, melden zich aan via een , en binnen enkele momenten hebben ze dan hun moment of fame.

Met behulp van een camera die op het billboard gericht staat, is op Facebook live te zien hoe de foto en de naam van de deelnemer op het billboard verschijnen. Na deelname verschijnt er de foto van het gepersonaliseerde billboard op de timeline van de deelnemers.

De actie loopt t/m zondag 16 september. Alle deelnemers maken ook kans op een ritje in een Volvo V40, op het racecircuit.

Rob Verstegen, socialemediamanager bij Volvo Cars Nederland, legt de keuze uit: ‘Bij Volvo zetten we niet zozeer de auto, maar vooral de bestuurder centraal: 'It's You!'. Ook de socialemediastrategie die we sinds begin dit jaar actief uitrollen, is geënt op dit principe. Via Facebook geven we onze fans telkens een spreekwoordelijke ‘vonk’ die nodig is om het gesprek op gang te brengen en vooral, om met elkaar in gesprek te gaan. De ene keer via een kleine sympathieke prikkel. De andere keer met een grotere campagne zoals nu het Volvo V40 Facebook billboard, of bijvoorbeeld de ‘Volvo Likes You’ actie van een tijdje terug.’

Mediabureau is Mindshare, het digitale billboard komt van Interbest.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in