
De posters zijn gemaakt ter promotie van De Partij voor de Toekomst met het oog op de aankomende verkiezingen. De partij van Vlemmix pleit voor gratis internet en een gratis tablet voor iedere Nederlander. Op de betreffende poster kreeg iedereen de keuze: Een JSF voor een spotprijs (€ 10.000.000.000) of iedereen een tablet (€ 0,00,-).
Vlemmix maakte er een publiciteitsstunt van. Mediamarkt dreigde Vlemmix met een kort geding als hij niet binnen een paar uur alle posters zou verwijderen. Via de media riep hij het publiek op hem te helpen bij het verscheuren van de posters. Om zeker te zijn dat de goede poster werd vernietigd liet hij en passant ook nog (een gedeelte van) de poster zien.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBron: Mediareport.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee