Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamebureau Stopkracht begint webwinkel

Communicatiebureau Stopkracht introduceert een webwinkel. Hier kunnen eenvoudige opdrachten snel en tegen een lagere prijs verwezenlijkt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Communicatiebureau Stopkracht introduceert een Hier kunnen eenvoudige opdrachten snel en tegen een lagere prijs verwezenlijkt worden.

related partner content for mobile comes here

Voor creatieve ideeën hoeft een adverteerder geen reclamemakers meer over de vloer te vragen. Creative director Robert den Bremer erover: 'Sommige opdrachten zijn van zichzelf al heel duidelijk. Daarvoor hoeft er echt geen dure accountman of –vrouw in de auto te stappen. Dat scheelt tijd en geld. Daarnaast hebben klanten het vaak druk en komt het niet altijd gelegen om het reclamebureau op de koffie te krijgen.'

Stopkracht belooft in z’n webwinkel de opdrachten binnen drie dagen te leveren, of het nu gaat om een creatief concept voor een advertentie, tv-commercial, buitenreclame, Facebook-actie, website of actiemarketing.

Naast de webwinkel blijft Stopkracht ook de diensten op de ‘ouderwetse manier’ leveren. Strategy Director Victor Cijs: 'Er blijven natuurlijk altijd opdrachten over waarbij we met de klant, en eventueel met de klant z’n klanten, om de tafel moeten. Bijvoorbeeld voor een gedegen strategie. Maar ook voor intensieve campagnes en de lange termijn aanpak.'

Stopkracht heeft inmiddels de eerste opdrachten via de webwinkel gerealiseerd, voor kinderkledingmerk Tuuf’s World.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in