Reclamebureau Stopkracht begint webwinkel


Communicatiebureau Stopkracht introduceert een webwinkel. Hier kunnen eenvoudige opdrachten snel en tegen een lagere prijs verwezenlijkt worden.
Voor creatieve ideeën hoeft een adverteerder geen reclamemakers meer over de vloer te vragen. Creative director Robert den Bremer erover: 'Sommige opdrachten zijn van zichzelf al heel duidelijk. Daarvoor hoeft er echt geen dure accountman of –vrouw in de auto te stappen. Dat scheelt tijd en geld. Daarnaast hebben klanten het vaak druk en komt het niet altijd gelegen om het reclamebureau op de koffie te krijgen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSStopkracht belooft in z’n webwinkel de opdrachten binnen drie dagen te leveren, of het nu gaat om een creatief concept voor een advertentie, tv-commercial, buitenreclame, Facebook-actie, website of actiemarketing.
Naast de webwinkel blijft Stopkracht ook de diensten op de ‘ouderwetse manier’ leveren. Strategy Director Victor Cijs: 'Er blijven natuurlijk altijd opdrachten over waarbij we met de klant, en eventueel met de klant z’n klanten, om de tafel moeten. Bijvoorbeeld voor een gedegen strategie. Maar ook voor intensieve campagnes en de lange termijn aanpak.'
Stopkracht heeft inmiddels de eerste opdrachten via de webwinkel gerealiseerd, voor kinderkledingmerk Tuuf’s World.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid