Overslaan en naar de inhoud gaan

Payrollorganisatie Please haakt in met PayvdA

Payrollorganisatie Please haakt in op de verkiezingen en heeft vandaag de nieuwe beweging Payroller van de Arbeid (PayvdA) gelanceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De PayvdA richt zich op de politieke tegenstanders van flexibele arbeidscontracten, waaronder de PvdA, de SP en de vakbonden. Volgens de PayvdA moet werkgelegenheid het centrale thema van de verkiezingen worden en dragen flexoplossingen zoals payrollen en uitzenden bij aan meer werk. De uiteindelijke doelstelling van de PayvdA is om een 'positieve dialoog' op gang te brengen waardoor op korte termijn de werkgelegenheid effectief wordt gestimuleerd.

related partner content for mobile comes here

Please vindt dat een aantal hardnekkige misverstanden over flexibele arbeidscontracten bestaat. De nieuwe beweging gaat actief campagne voeren, onder meer door ‘verkiezingsposters’ te plakken en rozen uit te delen tijdens politieke bijeenkomsten met veel publiek. 'Wij zijn weliswaar geen partij waarop werkgevers en werknemers kunnen stemmen, maar we willen in hun belang wel onze stem laten horen', aldus initiatiefnemer Jan Franken van Please.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in