Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com opent parfumerie en drogisterij

Na huishoudelijke apparaten, babyartikelen en alles voor koken en tafelen nu ook make-up, parfum en tandpasta bij Bol.com.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder de noemer Mooi & Gezond opent een speciaalzaak met een assortiment van 15.000 artikelen. Hieronder parfum, shampoo, scheermesjes, deodorant, vitaminen en mineralen. De winkel verkoopt vanaf vandaag artikelen van onder meer Nivea, Max Factor, Durex, Modifast, L’Oreal, Dolce & Gabbana, Garnier, Gillette, Hugo Boss, Axe, Oral-B, Biodermal en Gucci. Volgens Bol.com zijn ze hiermee de grootste parfumerie/drogist van Nederland.

related partner content for mobile comes here

Uit een onderzoek van Bol.com, dat is uitgevoerd door HAPPEN/WINKLE in het voorjaar van 2012, blijkt dat voor bijna de helft van de consumenten goede prijzen en scherpe aanbiedingen de belangrijkste drijfveer vormen bij de keuze voor een winkel. Bol.com signaleerde dat een ruime meerderheid van de Nederlanders ongevoelig is voor vriendelijk winkelpersoneel. Sterker nog: voor zo’n 5% is niet worden aangesproken door personeel juist een goede reden om ergens Mooi & Gezond-artikelen te kopen.

Bol.com liet in het onderzoek ook in kaart brengen welke drempels consumenten ervaren om bijvoorbeeld shampoo en after shave online te bestellen. Hieruit komt naar voren dat het lastig retourneren van artikelen (15%) en een gebrek aan advies (11%) voor Nederlanders redenen zijn om naar een fysieke winkel te gaan. Door het aanbieden van kostenloze bezorging en retournering, 30 dagen bedenktijd en uitgebreide productinformatie, verwacht Bol.com deze drempels weg te kunnen nemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in