Badr Hari gedeponeerd als merk
Uitgever Yves Gijrath heeft de naam Badr Hari als merk gedeponeerd bij het Europese Merkenregister.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit onderzoek van merkenbureau Chiever. De aanvrager van de merkregistratie is onder meer initiatiefnemer van de Miljonair Fair en woordvoerder en adviseur van kickbokser Badr Hari. De bescherming is aangevraagd voor een groot aantal producten en diensten: van zeepjes, cosmetica en haarlotion tot horloges, kleding, computer games en entertainment.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De aanvraag is gedaan op 8 maart 2012, ruim voordat de kickbokser negatief in het nieuws kwam. Chiever zegt dat Badr Hari de laatste weken veel van zijn ‘merkpotentie’ verloren heeft: ‘Vermoedelijk bestaat er sinds het Arena-incident nog maar weinig belangstelling voor Badr Hari lotion.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid