Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken meest succesvol in Londen

Maar de sponsorbekendheid van NS is het meest spectaculair toegenomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit de resultaten van onderzoek, uitgevoerd door MarketResponse tijdens de eerste week van de Olympische Spelen, blijkt dat de sponsorbekendheid van Heineken, Rabobank, Randstad en NS sterk zijn toegenomen. Een maand voor de start van de Olympische Spelen voerde MarketResponse een eerste meting uit. Na het eerste weekend van het sportevenement werd nog eens gemeten. Dit zijn de resultaten:

related partner content for mobile comes here

Heineken: van 42 pct naar 61 pct
Rabobank: van 21 pct naar 49 pct
Randstad: van 20 pct naar 40 pct
NS: van 13 pct naar 48 pct

MarketResponse wijt de spectaculaire groei in sponsorbekendheid van NS aan de acties die het in gang zette. MarketResponse: 'NS zet zich online in een positief daglicht met de campagne: "NS zet Londen Centraal deze zomer". Deze campagne levert de NS veel positieve buzz op. De videoschermen op de stations, maar ook acties als "Eday" (judoka Edith Bos is medewerkster van de NS) zorgen voor pieken op twitter.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in