Heineken meest succesvol in Londen


Uit de resultaten van onderzoek, uitgevoerd door MarketResponse tijdens de eerste week van de Olympische Spelen, blijkt dat de sponsorbekendheid van Heineken, Rabobank, Randstad en NS sterk zijn toegenomen. Een maand voor de start van de Olympische Spelen voerde MarketResponse een eerste meting uit. Na het eerste weekend van het sportevenement werd nog eens gemeten. Dit zijn de resultaten:
Heineken: van 42 pct naar 61 pct
Rabobank: van 21 pct naar 49 pct
Randstad: van 20 pct naar 40 pct
NS: van 13 pct naar 48 pct
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMarketResponse wijt de spectaculaire groei in sponsorbekendheid van NS aan de acties die het in gang zette. MarketResponse: 'NS zet zich online in een positief daglicht met de campagne: "NS zet Londen Centraal deze zomer". Deze campagne levert de NS veel positieve buzz op. De videoschermen op de stations, maar ook acties als "Eday" (judoka Edith Bos is medewerkster van de NS) zorgen voor pieken op twitter.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid