Overslaan en naar de inhoud gaan

Thank God It's Friday #TGIF

Je wekelijkse portie video inspiratie by Brandfighters.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Short
Coca Cola draait om happiness. Deze campagnefilm laat het verhaal zien hoe twee landen, India en Pakistan, samenkomen. Feelgood op z'n best.

Music
Na een succesvol eerste seizoen won De Beste Singer Songwriter van Nederland deze week de prijs voor beste nieuwe tv format. Het succes slaat door op Youtube. Deelneemster Maaike Ouboter pakt 2 miljoen hits binnen twee dagen met het gevoelige liedje Dat ik je mis.

Animation & Motion Graphic
Pixar is volgens vele de grondlegger van 3D animatiefilms hoe we ze wekelijks in de bios zien. In Amsterdam Expo is een expositie van de makers van Toy Story, Monsters Inc en Finding Nemo te zien. Alvast een preview:

Miscellaneous
Samsung laat zich weer eens van zijn innovatieve kant zien. Een geniale actie om de nieuwe Galaxy S4 te kopen door een staring-contest aan te gaan. Houd je 60 minuten je ogen 100% op de telefoon dan is ie van jou. Heerlijk vermaak!

BF Classic
Brisk is het nieuwe drankje van Lipton. Brisk is eigenzinnig en heeft een duidelijk lifestyle. Dit wordt meteen duidelijk wanneer je deze snelle film van IgnaceVisions bekijkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in