NS past marketing ov-kaart aan
De NS misbruikt geen persoonsgegevens van ov-chipkaarthouders meer voor marketingdoeleinden. Het bedrijf heeft zijn werkwijze aangepast na…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De NS hield voor zijn marketingactiviteiten precies bij welke trajecten ov-chipkaarthouders afleggen, zonder hiervoor toestemming te hebben van de reizigers. Volgens de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) mag dat niet. In 2008 heeft het CBP aangegeven onder welke voorwaarden persoonsgegevens uit het ov-chipkaartsysteem wel gebruikt mogen worden voor marketingdoeleinden. De NS heeft aangegeven zich voortaan aan de regels te houden.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid