Melkunie’s digitale strategie: Koeienbingo
Zo vertelt hij dat Melkunie ‘volledig next level’ is en haar eigen 'Faceboe-pagina' heeft.
En nu heeft digitaal communicatiebureau Isobar voor Melkunie een digitale strategie ontwikkeld, met als aftrap een Faceboe-activatie: Melkunie Koeienbingo.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
Hoe werkt het: Bij de Koeienbingo krijgen vierentwintig koeien een band met een chip om hun nek, die wordt uitgelezen als ze het hek van het weiland passeren. Op die manier doen de dames zelf de trekking, wanneer ze terug naar stal gaan om gemolken te worden.
Je kiest vijf koeien met de Facebookpagina van Melkunie en volgt elke dag vanaf 16:00 uur live de trekking via de webcam.
Deelnemers maken iedere dag kans op een weekendje weg tussen de koeien.
Uiteraard is er een presentje voor Facebookfans: Melkunie beloont de likes met een extra bonusbingo kaart.
Technische realisatie: Code d’Azur
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid