Overslaan en naar de inhoud gaan

Melkunie’s digitale strategie: Koeienbingo

Melkunie is weer terug in de het schap. In 'de televisiecommercial dartelt Peer Mascini als vanouds tussen de dames in de wei, maar zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo vertelt hij dat Melkunie ‘volledig next level’ is en haar eigen 'Faceboe-pagina' heeft.

related partner content for mobile comes here

En nu heeft digitaal communicatiebureau Isobar voor Melkunie een digitale strategie ontwikkeld, met als aftrap een Faceboe-activatie: .

Hoe werkt het: Bij de Koeienbingo krijgen vierentwintig koeien een band met een chip om hun nek, die wordt uitgelezen als ze het hek van het weiland passeren. Op die manier doen de dames zelf de trekking, wanneer ze terug naar stal gaan om gemolken te worden.
Je kiest vijf koeien met de en volgt elke dag vanaf 16:00 uur live de trekking via de webcam.

Deelnemers maken iedere dag kans op een weekendje weg tussen de koeien.

Uiteraard is er een presentje voor Facebookfans: Melkunie beloont de likes met een extra bonusbingo kaart.

Technische realisatie: Code d’Azur

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in