Overslaan en naar de inhoud gaan

Verkooporganisaties Weekbladpers Tijdschriften en Happinez samengevoegd

De verkooporganisaties van Weekbladpers Tijdschriften en Happinez gaan samen verder als Weekbladpers Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat gebeurt per 1 januari 2013. In Weekbladpers Media zijn opgenomen de titels Happinez, Vrij Nederland, de Liefde, Opzij, Yoga Magazine, Psychologie Magazine, J/M voor Ouders, Hoe overleef ik…, Men’s Health en Runner’s World. Weekbladpers Media zal zich naast de advertentieverkoop de komende tijd ook nadrukkelijk gaan richten op het ontwikkelen van nieuwe contentconcepten.

related partner content for mobile comes here

De leiding van de nieuwe verkooporganisatie komt in handen te liggen van commercieel directeur Ger Welbers en salesmanager Eva Donckers. Welbers was de afgelopen 5 jaar werkzaam als commercieel manager market solutions bij de FD Mediagroep (BNR en FD) waar hij verantwoordelijk was voor alle non-spot en sponsoring activiteiten. Donckers was de afgelopen 2 jaar werkzaam als salesmanager bij Happinez.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in