Overslaan en naar de inhoud gaan

Discovery Networks introduceert Discovery Client Productions

Discovery Networks komt met het in-huis productieteam Discovery Client Productions, dat commerciële en programmaproducties gaat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

produceert ook externe opdrachten. Het team staat onder leiding van Miriam Rapon en valt onder programmadirecteur Alco de Jong. Discovery Client Productions werkt in opdracht van reclamebureaus, mediabureaus en adverteerders en intern in opdracht van Discovery Brand Partnerships, Spot Sales en het Discovery Networks programmateam.

related partner content for mobile comes here

Jochem de Jong, algemeen directeur Discovery Networks Benelux: 'Het lanceren van een in-huis productieteam is een logische stap in de ontwikkeling van Discovery Networks en borduurt mede voort op de succesvolle in-huis producties voor de afdeling Brand Partnerships. Recente voorbeelden hiervan zijn de Glenfiddich Challenge die bekroond werd met een AMMA Award, de Sanex-campagne voor het reclamebureau NR6 en de Hertog Jan-campagne in opdracht van AB-Inbev. Met een in-huis productieteam kunnen we nog sneller en efficiënter inspelen op de wens van onze klanten, partners en kijkers.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in