Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe limonade: Cool Bear

Er komt een nieuwe limonade op de Nederlandse markt: Cool Bear.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Cool Bear is een initiatief van Ana Santiago, die eerder het franchise concept Build-a-Bear Workshop in Nederland introduceerde. Het is een suikervrije vruchtenlimonade met vitaminen voor kinderen.

related partner content for mobile comes here

Ana Santiago: ‘Cool Bear is ontstaan vanuit een wens om gezonde, hippe en coole producten op de markt te brengen die speciaal voor kinderen bedacht en gemaakt zijn.’ Cool Bear moet ook als ook een ‘sociale functie in het leven van kinderen. Hij wil kinderen inspireren en motiveren om zelf een heldenrol te vervullen’, aldus Santiago.

Met Cool Bear kunnen kinderen zich op meerdere manieren inzetten voor een goed doel. Hoeveel geld kinderen inzamelen kunnen ze bijhouden op hun eigen pagina op en delen via sociale media.

De vruchtenlimonade komt in drie smaken op de markt, namelijk Strawberry Splatt, Cassis Cola Crush en Vanilla Vroommm. Het wordt in de aankomende weken gebotteld en zal op korte termijn verkrijgbaar zijn. De producent is nog in overleg met verschillende partijen om het aantal verkoopkanalen uit te breiden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in