ASR herschikt bureaurelaties


Alwine de Jong, adjunct directeur Merk & Communicatie bij ASR: ‘John Doe heeft ons geholpen bij de herpositionering van ASR en gaat nu de daaruit voortvloeiende introductiecampagne maken. Coebergh PR doet voor ons de PR hiervoor. Als partner voor digital is We Can Be Heroes geselecteerd; dit bureau werkt ook voor de andere ASR-merken.’
We Can Be Heroes is opgericht door Igor Milder (voormalig managing director Lost Boys).
Het bureau detacheert specialisten in interactieve, digitale media en technologie intern bij ASR op de werkvloer.
De Jong: ‘Bij ASR werkten we tot voor kort met één vast bureau, maar voor de toekomst is ons oogmerk om vaker zelf campagnes te maken, met eigen mensen en met freelancers. Dat betekent niet dat we niet meer met bureaus zullen werken, maar wel op meer afgebakende, projectmatige wijze.’
De Jong benadrukt voor De Amersfoortse recent ‘naar volle tevredenheid’ een nieuwe zorgverzekeringscampagne te hebben ontwikkeld met Doom & Dickson, en met Etcetera voor Ditzo de ‘succesvolle’ nieuwe zorgcampagne.
De nieuwe campagne voor ASR zal in de loop van 2013 het licht zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid