Overslaan en naar de inhoud gaan

ASR herschikt bureaurelaties

ASR heeft Coebergh PR, John Doe en We Can Be Heroes in de arm genomen om de campagne te ontwikkelen voor de herintroductie van het ASR-merk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alwine de Jong, adjunct directeur Merk & Communicatie bij ASR: ‘John Doe heeft ons geholpen bij de herpositionering van ASR en gaat nu de daaruit voortvloeiende introductiecampagne maken. Coebergh PR doet voor ons de PR hiervoor. Als partner voor digital is We Can Be Heroes geselecteerd; dit bureau werkt ook voor de andere ASR-merken.’

related partner content for mobile comes here

We Can Be Heroes is opgericht door Igor Milder (voormalig managing director Lost Boys).
Het bureau detacheert specialisten in interactieve, digitale media en technologie intern bij ASR op de werkvloer.
De Jong: ‘Bij ASR werkten we tot voor kort met één vast bureau, maar voor de toekomst is ons oogmerk om vaker zelf campagnes te maken, met eigen mensen en met freelancers. Dat betekent niet dat we niet meer met bureaus zullen werken, maar wel op meer afgebakende, projectmatige wijze.’
De Jong benadrukt voor De Amersfoortse recent ‘naar volle tevredenheid’ een nieuwe zorgverzekeringscampagne te hebben ontwikkeld met Doom & Dickson, en met Etcetera voor Ditzo de ‘succesvolle’ nieuwe zorgcampagne.
De nieuwe campagne voor ASR zal in de loop van 2013 het licht zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in