Overslaan en naar de inhoud gaan

Kerstkaart trekt business aan

PostNL heeft de effecten van het versturen van kerstkaarten onderzocht en komt tot de conclusie dat het voor ondernemers loont om relaties…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het versturen van kerstkaarten draagt volgens het onderzoek onder ZZP’ers, MKB’ers en Nederlandse consumenten bij aan de vergroting van de naamsbekendheid van ondernemers. Het versturen van een kerstkaart door een ondernemer zou er zelfs voor zorgen dat één op de acht bedrijven of consumenten eerder voor die ondernemer kiest.

related partner content for mobile comes here

Uit het onderzoek blijkt verder dat door het versturen van een kerstkaart 50,4 procent van de klanten zich meer gewaardeerd voelt. Bovendien vindt een kwart van de ondervraagden dat de kerstkaart een persoonlijkere band creëert met de ondernemer. Bijna de helft van de ontvangen kerstkaarten zou gemiddeld drie weken op het bureau van de klant blijven staan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in