Overslaan en naar de inhoud gaan

HBO voert grootschalige najaarscampagne

HBO Nederland is een grootschalige marketingcampagne gestart, waarin de focus ligt op totale merkbeleving voor liefhebbers van series en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met het accent op de najaarsline-up richt de campagne zich op mannen en vrouwen in de leeftijdscategorie van 25 tot 54 jaar. De beleving van een zender die kwaliteit biedt staat daarbij centraal. Een andere doelstelling is het inzichtelijk maken van het HBO-abonnement als totaalpakket. Dit wordt bewerkstelligd door de belangrijkste argumenten van consumenten voor het abonnement te benadrukken: de nieuwste series, de grootste films, 3 HD-kanalen, reclamevrij, altijd en overal On Demand kijken en originele HBO-producties, die vaak binnen 24 uur na de Amerikaanse première in Nederland zijn te zien.

related partner content for mobile comes here

In navolging van Ziggo, KPN, Telfort en XS4ALL is HBO nu ook beschikbaar voor klanten van CanalDigitaal, DELTA, Vodafone en de serviceproviders van Glashart Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in