Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola winnaar Digital Brand Award

(CN) Coca-Cola is het merk dat digitale media het meest innovatief gebruikt, aldus de jury van Digital Asia Awards.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Andere grote winnaar van het jaarlijkse Aziatische prijzenfestival was Wunderman Sydney. Het bureau werd tijdens het gala in Bejing benoemd tot Digital Agency of the Year. Het enige bureau dat met een platinum award werd beloond was McCann Philippines met hun campagne voor Coca-Cola Export Company.

related partner content for mobile comes here

De awardlijst voor landen werd aangevoerd door Australië met 9 bekroningen, gevolgd door China met 8 en de Filipijnen met 7 awards.

Digital Asia Awards - platinum

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Where Will Happiness Strike Next: the OFW Project – campagne gericht op Filippijnse gastarbeiders. Bureau: McCann Philippines

Digital Asia Awards – gold

Bury The Past - SEO wordt ingezet om de reputatie van vele Filipijnse jonge vrouwen te redden.Bureau: DDB DM9JAYMESYFU Filipijnen

Kijk op de andere winnaars op de site van het .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in