De doelstellingen om Mobile Advertising in te zetten
Het Amerikaanse mobile advertising platform Millennial Media heeft nieuwe onderzoekresultaten gepubliceerd, waarin naar voren komt welke…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Uit deze cijfers blijkt dat 'presence naar de doelgroep', 'genereren van site traffic' en het 'stimuleren van registraties' de voornaamste doelstellingen bij het lanceren van een mobile advertising campagne.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In het onderzoek komt ook naar voren, wat bij een mobiele campagne de call to action is voor de consumenten. Het downloaden van een app staat met 44 procent bovenaan.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet gehele rapport is te vinden op de website van Millennial Media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid