Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau voor social: NEBOKO SMARTS

Door de toename van sociale media in campagnes gaat TBWA deze expertise binnen NEBOKO samenvoegen met TBWA\Busted (Social PR) in \NEBOKO…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SMARTS staat voor Social Media Arts.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe bureau staat onder leiding van Anton-Jan Thijssen (voorheen TBWA\Busted) en Olger Smit (Digital Strategy Director NEBOKO, voorheen OMD).

\NEBOKO SMARTS is onderdeel van TBWA\NEBOKO en gaat van start met 10 mensen. Het bureau is automatisch onderdeel van het internationale TBWA\SMARTS-netwerk met vestigingen in meer dan 30 landen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in