Overslaan en naar de inhoud gaan

Categoriewinnaars Beste Winkelketen

De categoriewinnaars binnen de Publieksprijs 2012 zijn bekend. De categoriewinnaars dingen mee naar de hoofdprijs: de Publieksprijs Beste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de tweede stemronde ronde kunnen consumenten uit de lijst van 27 categoriewinnaars hun top 5 samenstellen. De winnaar wordt tijdens het ING Retail Jaarprijs Gala op 14 november bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

Het publiek heeft op Bestewinkelketen.nl zijn favoriete winkelketens benoemd en beoordeeld op negen aspecten. Zo'n 213.000 consumenten hebben een of meerdere beoordelingen gegeven, een toename van 23 procent ten opzichte van het afgelopen jaar. Het gemiddelde rapportcijfer voor de winkelketens steeg van een 7,34 in 2011 naar een 7,54 in 2012. Klantvriendelijk personeel wordt steeds belangrijker, maar prijsaspecten spelen nog de hoofdrol. Over het algemeen is de consument het meest tevreden over de klantvriendelijkheid van het personeel (7,75) en het assortiment (7,68). De retailers worden het minst goed beoordeeld op de aspecten vernieuwing (7,27) en prijsniveau (7,32). Een overzicht van de winnaars is te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in