Overslaan en naar de inhoud gaan

Havas Amsterdam ontwikkelt ‘Tweetphony’ voor het Metropole Orkest

Om aandacht te vragen voor de dreigende bezuinigingen op cultuur speelt het Metropole Orkest op vrijdag 26 oktober de Metropole Tweetphony.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om aandacht te vragen voor de dreigende bezuinigingen op cultuur speelt het Metropole Orkest op vrijdag 26 oktober de Metropole Tweetphony. Het orkest speelt die dag muzikale tweets, ingestuurd door Twitteraars wereldwijd via .

related partner content for mobile comes here

Ondanks eerdere toezeggingen van de minister dreigt het Metropole Orkest de dupe te worden van de mediabezuinigingen. Daarom ontwikkelde Havas Amsterdam de Tweetphony. De uitwerking wordt gedaan in samenwerking met Perfect Fools. De actie wordt ondersteund door on- en offline pr, een social media campagne en outdoor (stoppers), ook allemaal ontwikkeld door Havas Amsterdam.

Thijs de Boer, creatief directeur van Havas Amsterdam: ‘Met deze Tweephony-actie wil het beste orkest ter wereld opnieuw om aandacht vragen. Na onze succesvolle campagne van vorig jaar had de minister aangegeven dat ze het orkest voor Nederland wilde behouden. Het bleken loze politieke beloften. En met de val van het kabinet begint de strijd voor het Metropole Orkest opnieuw. Vandaar dat we deze nieuwe campagne voor ze hebben ontwikkeld.’

Vorig jaar heeft Havas Amsterdam (toen nog Euro RSCG geheten) voor het Metropole Orkest de campagne ‘wereldwijd orkest’ ontwikkeld. De campagne werd onder andere bekroond bij de SAN, Esprix, Clio-Awards en won een Leeuw in Cannes.

Credits:
Klant: Metropole Orkest
Bureau: Havas WorldWide Amsterdam
Digital production: Perfect Fools
Fotograaf: Marc van Oene

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in