Overslaan en naar de inhoud gaan

Wervingscampagne UMC Utrecht helpt bij carrièreswitch naar gezondheidszorg

Het UMC Utrecht heeft de de campagne ‘Het witte stemmetje’ gelanceerd. Dit stemwijzertje fluistert mensen in waarom het goed zou zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het UMC Utrecht wil niet alleen laten zien hoe aantrekkelijk het werk is, maar wil geïnteresseerden ook praktisch op weg helpen met relevante informatie. Zo wil de zorginstelling potentiële collega’s helpen hun rol in de gezondheidszorg te ontdekken. Welke functie past bij ze? Verpleegkundige, radiotherapeutisch laborant, anesthesiemedewerker? Veel mensen hebben namelijk geen idee waar te beginnen. Of hoe ze het aan moeten pakken als ze een andere opleiding willen volgen.

related partner content for mobile comes here

Op al dat soort vragen wordt antwoord gegeven op de website . De site is bedoeld als een carrière-overstapservice, die mensen meteen op weg helpt naar ‘een beroep met toekomst’ binnen de gezondheidszorg.

De campagne wordt ondersteund met abri’s, waarvan sommige de voorbijgangers daadwerkelijk iets in hun oor fluisteren. Daarnaast komt het witte stemmetje tot leven in advertenties en in bioscoopreclame.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in