Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties Marketing Literatuurprijs bekend

De genomineerde voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2012 zijn bekend. Dit jaar staan 11boeken op de shortlist.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

- Cross Channel Excellence (Nederlandstalig) Mike Hoogveld (Adformatie Groep)
- Ik ben een aanrader - Wie zegt wat hij denkt is goud waard voor een merk, Jan van den Bergh (Van Duuren Management)
- De koopknop - Het geheim van het consumentenbrein, Martin de Munnik (Academic Service)
- Hebbes! - Een nieuwe manier van positioneren in 7 stappen, Adriaan Oomen ( Academic Service)
- Digitale Verleiding, Maurits Kaptein
- De Conversation Company - Gebruik de feedback van uw klanten nu ook écht, Steven Van Belleghem (LannooCampus)
- Van passie tot promotie, Erik Stevens
- Verdiende aandacht, Klaas Weima (Bruna)
- Blauwe Bananen - Hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen?, Wouter de Vries jr
- Miss Marketing, Mabel Nummerdor, Mijke de Vette (Adformatie Groep)
- Marketing Strategie van Brein tot Besluit, Rolf Bruins

De winnaar van de PIM Marketingliteratuurprijs wordt 27 november .

Vorig jaar won het boek De Marketing Literatuurprijs.

[update: PIM laat weten dat er dit jaar 11 nominaties zijn, ipv 13. De lijst is aangepast]

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in