
De kanshebbers (in willekeurige volgorde) zijn:
- Cross Channel Excellence (Nederlandstalig) Mike Hoogveld (Adformatie Groep)
- Ik ben een aanrader - Wie zegt wat hij denkt is goud waard voor een merk, Jan van den Bergh (Van Duuren Management)
- De koopknop - Het geheim van het consumentenbrein, Martin de Munnik (Academic Service)
- Hebbes! - Een nieuwe manier van positioneren in 7 stappen, Adriaan Oomen ( Academic Service)
- Digitale Verleiding, Maurits Kaptein
- De Conversation Company - Gebruik de feedback van uw klanten nu ook écht, Steven Van Belleghem (LannooCampus)
- Van passie tot promotie, Erik Stevens
- Verdiende aandacht, Klaas Weima (Bruna)
- Blauwe Bananen - Hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen?, Wouter de Vries jr
- Miss Marketing, Mabel Nummerdor, Mijke de Vette (Adformatie Groep)
- Marketing Strategie van Brein tot Besluit, Rolf Bruins
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comDe winnaar van de PIM Marketingliteratuurprijs wordt 27 november bekend gemaakt.
Vorig jaar won het boek De C2B-Revolutie De Marketing Literatuurprijs.
[update: PIM laat weten dat er dit jaar 11 nominaties zijn, ipv 13. De lijst is aangepast]
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee