D&AD 50 jaar


Bij de meest gelauwerde D&AD winnaars zaten onder meer David Hillman, Apple, Tony Kaye en het bureau Collett Dickenson Pearce (CDP). Er werden top-10 lijsten samengesteld voor het meest bekroonde reclamebureau, productiebedrijf, merk en de artdirector, copywriter en designer die het vaakste in de prijzen viel het Britse creatievenfestival. Tijdens het gala van afgelopen week werden de aanvoerders van de top-10 lijsten bekend gemaakt.
White Pencil
De D&AD heeft dit jaar ook voor het eerst een competitie voor de White Pencil uitgeschreven – deze is bedoeld voor campagnes met een maatschappelijk belang, dit jaar voor Global Peace Day.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSD&AD Lifetime Achievement Agency: Collett Dickenson Pearce
Lees de volledige top-10 lijst op Creative Review
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid