‘Gaan voor die Superbaan’ wint Creative Excellence Award
Het gaat om de derde prijs. De ‘Gaan voor die Superbaan’ campagne is ontwikkeld om 4e jaars vmbo-leerlingen enthousiast te maken voor het beroep van vrachtautochauffeur. TMP&CO ontwikkelde voor deze doelgroep het online tv-programma ‘Gaan voor die Superbaan’. In de televisieserie gaan drie jonge chauffeurs door middel van vijf moeilijke opdrachten met elkaar de ‘battle’ aan om de beste chauffeur te worden. Het programma werd uitgezonden via een eigen actiewebsite en socialemediaplatformen. Kijkers konden zelf ook een Superbaan winnen door te stemmen op de winnaar.
De Creative Excellence Awards (CEA) zijn awards voor arbeidsmarktcommunicatie die jaarlijks worden uitgereikt in Hollywood. De CEA awards zijn vergelijkbaar met de Nederlandse Magneetuitreiking van de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid