Overslaan en naar de inhoud gaan

Adfab en Acquire Digital fuseren

De online advertising netwerken Adfab en Acquire Digital fuseren per vandaag tot Adfab Digital.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De online advertising netwerken en fuseren per vandaag tot Adfab Digital.

related partner content for mobile comes here

Hierdoor ontstaat een netwerk van ruim driehonderd websites en mobiele platforms. Acquire Digital begon zeven jaar en heeft zich als enige netwerk toegelegd op de exploitatie van zakelijke websites. Het netwerk vertegenwoordigt honderdzestig websites binnen diverse branches. Voor Acquire Digital houdt de samenwerking in dat er op korte termijn sponsored-content-oplossingen beschikbaar komen

'Adfab Digital zet volledig in op kwalitatieve groei. Wij richten ons op het versterken van het netwerk in specifieke en onderscheidende marktsegmenten. De opgebouwde kennis van deze segmenten willen wij optimaal benutten richting adverteerders en uitgeverijen. Deze partijen hebben behoefte aan volwaardige gesprekspartners en niet aan banner- en millimeterschuivers. Het samengaan met Acquire Digital sluit hier naadloos op aan', aldus Adfab-oprichter Rob Molenaar.

Adfab verzorgt de commerciële exploitatie van websites met een sterke focus op gezondheid, duurzaamheid, vrouwen en nieuws. Daarnaast vertegenwoordigt Adfab in Nederland onder meer Microsoft Advertising en BBC.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in