Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe identiteit De Slegte en Selexyz

De Nederlandse boekwinkels van De Slegte en Selexyz worden vandaag in één landelijke operatie voorzien van een nieuw, tijdelijk logo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het logo bestaat uit een vraagteken dat de dialoog symboliseert die eigenaar ProCures van de boekwinkelketens de komende maanden aangaat met de consument van boeken en tijdschriften. De komende weken vraagt Selexyz consumenten om hun suggesties te delen op het web en in de winkel. De speciale site zal die ideeën kanaliseren. Het logo is ontworpen door Tomorrow Design, dat in opdracht van ProCures verantwoordelijk is voor de communicatie, branding & design.

related partner content for mobile comes here

De ombouwoperatie, die komend voorjaar zal zijn afgerond, gaat ook leiden tot een definitieve nieuwe naam. Het vraagteken is een tijdelijke brand, die verwijst naar de dialoog.

In Groningen, Leeuwarden, Arnhem, Nijmegen en Eindhoven, steden met twee vestigingen, worden de activiteiten geconcentreerd in één filiaal, dat een nieuwe uitstraling heeft gekregen. Lokaal worden deze week – in Eindhoven volgende week – allerlei activiteiten georganiseerd om de vernieuwingsfase in te luiden.

De komende maanden zullen ook in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Leiden, Den Bosch, Tilburg, Breda, Almere, Utrecht en Maastricht de bestaande vestigingen worden samengevoegd. De vestigingen in Haarlem, Apeldoorn, Zwolle en Enschede worden eveneens voorzien van een nieuwe uitstraling. De winkel in Hilversum zal in de loop van het voorjaar worden omgebouwd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in