Marketeer Veldhuijzen van Bavaria naar Saatchi
De afgelopen zes jaar was Mathieu Veldhuijzen senior brand manager Bavaria. Hij was daar medeverantwoordelijk voor de rebranding operatie en innovatieve merkactivaties, waaronder de wereldwijd veelbesproken Bavaria Dutch Dress.
Veldhuijzen is inmiddels 12 jaar actief in het marketingvak. Voor Bavaria werkte hij voor Perfetti Van Melle en Groupe Bel (La Vache qui rit, Babybel, Leerdammer).
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Veldhuijzen: ‘Marketing is geen wetenschap. Marketing is ondernemen. En ondernemen is risico nemen. Dat heb ik vooral bij Bavaria geleerd. De overstap naar de reclame lijkt misschien niet de meest voor de hand liggende stap, maar ik kan mij nu volledig gaan focussen op die onderdelen van mijn job die ik het leukst vond en waar ik het best in was.’
En over Saatchi: ‘Saatchi & Saatchi |Leo Burnett heeft zich na de fusie begin 2010 succesvol getransformeerd in een bureau van vandaag. Vanuit haar inspirerende Lovemarks filosofie weet Saatchi online, offline en merkactivatie op een verrassende manier te integreren. Dit samen met de eagerness en drive van het nieuwe ambitieuze team sprak mij meteen aan.’
Ceo Arjan Kapteijns: ‘Saatchi heeft nog steeds de ambitie om voor bedrijven de belangrijkste sparringpartner te zijn op het gehele spectrum van merk, marketing en communicatie. We zien dat steeds meer klanten hier weer naar op zoek zijn. In de bureauwereld blijkt dit talent inmiddels dun gezaaid. Daarom zijn we blij dat Mathieu deze stap heeft durven maken.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid