Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeer Veldhuijzen van Bavaria naar Saatchi

Marketeer Mathieu Veldhuijzen is overgestapt van Bavaria naar Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Nederland, waar hij is begonnen als strategy…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De afgelopen zes jaar was Mathieu Veldhuijzen senior brand manager Bavaria. Hij was daar medeverantwoordelijk voor de rebranding operatie en innovatieve merkactivaties, waaronder de wereldwijd veelbesproken Bavaria Dutch Dress.

related partner content for mobile comes here

Veldhuijzen is inmiddels 12 jaar actief in het marketingvak. Voor Bavaria werkte hij voor Perfetti Van Melle en Groupe Bel (La Vache qui rit, Babybel, Leerdammer).

Veldhuijzen: ‘Marketing is geen wetenschap. Marketing is ondernemen. En ondernemen is risico nemen. Dat heb ik vooral bij Bavaria geleerd. De overstap naar de reclame lijkt misschien niet de meest voor de hand liggende stap, maar ik kan mij nu volledig gaan focussen op die onderdelen van mijn job die ik het leukst vond en waar ik het best in was.’
En over Saatchi: ‘Saatchi & Saatchi |Leo Burnett heeft zich na de fusie begin 2010 succesvol getransformeerd in een bureau van vandaag. Vanuit haar inspirerende Lovemarks filosofie weet Saatchi online, offline en merkactivatie op een verrassende manier te integreren. Dit samen met de eagerness en drive van het nieuwe ambitieuze team sprak mij meteen aan.’

Ceo Arjan Kapteijns: ‘Saatchi heeft nog steeds de ambitie om voor bedrijven de belangrijkste sparringpartner te zijn op het gehele spectrum van merk, marketing en communicatie. We zien dat steeds meer klanten hier weer naar op zoek zijn. In de bureauwereld blijkt dit talent inmiddels dun gezaaid. Daarom zijn we blij dat Mathieu deze stap heeft durven maken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in