Overslaan en naar de inhoud gaan

Aegis haalt Mondelez (Kraft) binnen

(VS) Aegis heeft na een pitch het grootse deel van het Europese media account voor Mondelez (voorheen Kraft) binnen gehaald ten koste van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het totale account is 250 miljoen euro waard en gaat over 14 lokale markten. Mindshare was actief voor Mondelez in markten als Frankrijk, België, Nederland, Duitsland, Zwitserland, Italië en Griekenland, deze gaan nu naar Aegis. Starcom had de markten in Spanje en de Scandinavische landen in handen. Ook deze gaan over naar Aegis.

related partner content for mobile comes here

Centraal en Oost Europa waren geen onderdeel van de pitch. Starcom behoudt het account voor de Oekraïne en de Baltische Staten. Aegis had Bulgarije al in de portefeuille.

De review van het account kwam nadat de Noord Amerikaanse divisie zich afsplitste van de internationale snackdivisie. Dit deel van de onderneming heet nu Mondelez International en omvat merken als Cadbury, Dairy Milk en Oreo.

bron: ,

Lees ook:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in