Aegis haalt Mondelez (Kraft) binnen
Het totale account is 250 miljoen euro waard en gaat over 14 lokale markten. Mindshare was actief voor Mondelez in markten als Frankrijk, België, Nederland, Duitsland, Zwitserland, Italië en Griekenland, deze gaan nu naar Aegis. Starcom had de markten in Spanje en de Scandinavische landen in handen. Ook deze gaan over naar Aegis.
Centraal en Oost Europa waren geen onderdeel van de pitch. Starcom behoudt het account voor de Oekraïne en de Baltische Staten. Aegis had Bulgarije al in de portefeuille.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuDe review van het account kwam nadat de Noord Amerikaanse divisie zich afsplitste van de internationale snackdivisie. Dit deel van de onderneming heet nu Mondelez International en omvat merken als Cadbury, Dairy Milk en Oreo.
bron: Campaign Live, Horizont
Lees ook: Kraft foods wordt Mondelez International
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid