12 Winnaars Grand Prix Customer Media


De winnaars van de Grand Prix Customer Media zijn gisteravond gelauwerd tijdens de uitreiking in De Lichtfabriek te Haarlem.
De eindjury koos de 12 winnaars uit in totaal 21 door deeljury’s genomineerde cases.
De winnaars zijn: BZ Blad (categorie Strategie), C1000 Magazine (categorie Inhoud), DL Magazine (categorie Vorm), Grip (Effectiviteit), A.S. Magazine (Multichannel), Ymerce werkt (Business to Business Print), Etenstijd (Eenmalige Uitgave), Jij&UWV (Business to Employee Print), Puur Natuur (Lancering van het Jaar), De Havenkrant (Business to Consumer Print), KLM (Biegelaar Grand Prix d’Excellence), en Vodafone (Meest Innovatieve Opdrachtgever).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Grand Prix Customer Media Awards zijn de prijzen voor de beste customer media uitgaven in 2012.
De awards laten zien hoe effectief en creatief redactionele content door organisaties kan worden ingezet. Ze laten ook zien wie de beste partners zijn voor organisaties die redactionele content inzetten om hun in- en externe klanten, relaties en stakeholders te binden, onafhankelijk van het kanaal dat wordt ingezet.
De organisatie van de Grand Prix Customer Media Awards is in handen van Logeion, beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals en Platform Content, waarbij BBP en de Customer Media Council verantwoordelijk zijn voor de operationele organisatie. Voor meer informatie kijk op: www.grandprixcm.nl
De eindjury bestond naast voorzitter Johannes van de Bank uit: Annebeth Wierenga, Bert Groothand,Tamara Rijnen, Annemarie van Oorschot, Bart Kleijn en Natascha van Roode.
Inzenders en opdrachtgevers
De winnaar in de categorie Strategie (deelbekroning) is BZ Blad
Ingezonden door: Ministerie van Buitenlandse Zaken
Opdrachtgever: Ministerie van Buitenlandse Zaken
De winnaar in de categorie Inhoud (deelbekroning) is C1000 Magazine
Ingezonden door: LVB Networks
Opdrachtgever: C1000
De winnaar in de categorie Vorm (deelbekroning) is DL Magazine
Ingezonden door: Proof Reputation
Opdrachtgever: Delta Lloyd Groep
De winnaar in de categorie Effectiviteit (deelbekroning) is Grip
Ingezonden door: MediaPartners Groep
Opdrachtgever: KNMV
De winnaar in de categorie Multichannel is A.S. Magazine
Ingezonden door: Head Office
Opdrachtgever: AS Adventures
De winnaar in de categorie Business to Business Print is Ymere werkt
Ingezonden door: Went Werkt Journalistiek en Overhaus
Opdrachtgever: Ymere
De winnaar in de categorie Eenmalige uitgave is Etenstijd
Ingezonden door: De vrijwillige bladenmakers
Opdrachtgever: Verpleeghuis de Globe, Nijmegen
De winnaar in de categorie Business to Employee Print is Jij&UWV
Ingezonden door: vdbj_
Opdrachtgever: UWV
De winnaar in de categorie Lancering van het jaar is PUUR NATUUR
Ingezonden door: Natuurmonumenten
Opdrachtgever: Natuurmonumenten
De winnaar in de categorie Business to Consumer Print is De Havenkrant
Ingezonden door: Maters&Hermsen Journalistiek
Opdrachtgever: Havenbedrijf Rotterdam
De winnaar in de categorie de Biegelaar Grand Prix d’Excellence is KLM
De winnaar in de categorie Meest innovatieve opdrachtgever is Vodafone
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid