Prijswinnend werk high in the sky
Werk dat bij International Advertising Awards is bekroond, wordt vertoond op vluchten van tien verschillende luchtvaartmaatschappijen…
Reclamecampagnes die een International Advertising Award wisten binnen te slepen op de New York Festivals (NYF), worden als in-flight entertainment vertoond op vluchten van onder andere Air Canada, British Airways, Lufthansa, Qantas Airways, Scandinavian Airlines en Thai Airways.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Campagnes die onder meer in de prijzen vielen, zijn ‘Small Business Saturday’ van American Express, ‘The Bear’ van Canal+ (regie Matthijs van Heijningen) en ook de reeds veelbekroonde ALS campagne van Publicis Nederland.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaNew York Festivals International Advertising Awards kent 14 categorieën, waaronder Avant-Garde, Branded Entertainment, Digital en Student.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid