Overslaan en naar de inhoud gaan

Rondvraag: Marketing en trends hoogtepunten 2012?

Misschien wel de laatste blog van 2012 op Molblog. Wie zal het zeggen? Het jaargetijde van de lijstjes is weer aangebroken:…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gaat het toch Big Data worden de komende tijd?

related partner content for mobile comes here

Gaat blauw werkelijk het nieuwe groen worden?

Blijft Apple een gezond merk op langere termijn?

Gaan bricks en bites nu echt meer geintegreerd worden ('really one point of sales')?

Wordt nu eindelijk de klant serieus genomen in plaats van nog veel product-georienteerde campagnes in het verleden?

Waar ben jezelf trots op wat je als marketeer, marktonderzoeker, trendwatcher of marketing strateeg bereikt hebt in 2012 binnen jouw industrie? Wat ging er goed, wat was lastig en wat moet zeker anders vanaf morgen?

Zomaar wat losse gedachten op de laatste middag van 2012, waar de oliebollen liggen te pruttelen in het frituurvet.

Allen een goede jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar!

Reinier van Markus

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in