Merkstrategie / 23 MEI 2016, 09:59:38 Nee, Tesla maakt geen niche-auto's Waarom Erwin Wijman onterecht twijfelt over de toekomst van het automerk.
Gedragsverandering / 12 MAART 2014, 00:57:47 Omarm het e-book! De manier waarop het boek de afgelopen 500 jaar in de markt is gezet, kan niet nog eens 500 jaar worden voortgezet.
PR / 17 JANUARI 2014, 00:22:05 Wat doe jij met online reviews? Ze zijn niet meer weg te denken uit ons leven: de online reviews.
Carriere / 9 NOVEMBER 2013, 15:59:42 Big Data dwingt tot innovatie in marktonderzoekland De opmerkzame Tijdschrift voor Marketing lezer (m/v) zal het niet ontgaan zijn: het novembernummer van 2013 besteedt uitgebreid aandacht…
Interne communicatie / 13 JULI 2013, 20:46:29 De glazen bol voorbij in marktonderzoekland De komende bijdragen in het Molblogkanaal Market Intelligence / Marktonderzoek staan in het teken van trends in het vakgebied. Om niet te…
Digital transformation / 5 JUNI 2013, 22:08:47 Van klantwaarde naar merkwaarde (of andersom?) In twee voorgaande blogs van de bloggers van het Molblog Marktonderzoek / Market Intelligence kanaal (Jan Kuper en Bram Jonkheer), is er…
Contentmarketing / 9 APRIL 2013, 22:15:29 Hoe groot is Big Data? Je hoort eigenlijk niemand over small data. Sinds Big Data een fenomeen lijkt te worden, staat data in de belangstelling; big data…
Customer Experience / 27 FEBRUARI 2013, 06:01:13 De kloof: bezien vanuit de opdrachtgever Vorige week stelde Durk Bosma de vraag in dit nieuwe kanaal Marktonderzoek / Market intelligence centraal: Wie overbrugt de kloof tussen…
Customer Experience / 28 JANUARI 2013, 23:42:24 Toekomstige leestip: Red de winkel! In september 2012 werd hier op Molblog de indringende vraag gesteld: 'Wat moeten we doen om niet te eindigen als de Britse high street?'…
Influencer marketing / 9 JANUARI 2013, 22:41:39 Social media: gedeelde verantwoordelijkheid In Tijdschrift voor Marketing van januari 2013 opent Elsbeth Eilander, chef redactie, het nieuwe jaar met een opmerkelijk Editorial onder…