Merkstrategie / MAY 23, 2016 09:59 Nee, Tesla maakt geen niche-auto's Waarom Erwin Wijman onterecht twijfelt over de toekomst van het automerk.
Gedragsverandering / MARCH 12, 2014 00:57 Omarm het e-book! De manier waarop het boek de afgelopen 500 jaar in de markt is gezet, kan niet nog eens 500 jaar worden voortgezet.
PR / JANUARY 17, 2014 00:22 Wat doe jij met online reviews? Ze zijn niet meer weg te denken uit ons leven: de online reviews.
Carriere / NOVEMBER 9, 2013 15:59 Big Data dwingt tot innovatie in marktonderzoekland De opmerkzame Tijdschrift voor Marketing lezer (m/v) zal het niet ontgaan zijn: het novembernummer van 2013 besteedt uitgebreid aandacht…
Interne communicatie / JULY 13, 2013 20:46 De glazen bol voorbij in marktonderzoekland De komende bijdragen in het Molblogkanaal Market Intelligence / Marktonderzoek staan in het teken van trends in het vakgebied. Om niet te…
Digital transformation / JUNE 5, 2013 22:08 Van klantwaarde naar merkwaarde (of andersom?) In twee voorgaande blogs van de bloggers van het Molblog Marktonderzoek / Market Intelligence kanaal (Jan Kuper en Bram Jonkheer), is er…
Contentmarketing / APRIL 9, 2013 22:15 Hoe groot is Big Data? Je hoort eigenlijk niemand over small data. Sinds Big Data een fenomeen lijkt te worden, staat data in de belangstelling; big data…
Customer Experience / FEBRUARY 27, 2013 06:01 De kloof: bezien vanuit de opdrachtgever Vorige week stelde Durk Bosma de vraag in dit nieuwe kanaal Marktonderzoek / Market intelligence centraal: Wie overbrugt de kloof tussen…
Customer Experience / JANUARY 28, 2013 23:42 Toekomstige leestip: Red de winkel! In september 2012 werd hier op Molblog de indringende vraag gesteld: 'Wat moeten we doen om niet te eindigen als de Britse high street?'…
Influencer marketing / JANUARY 9, 2013 22:41 Social media: gedeelde verantwoordelijkheid In Tijdschrift voor Marketing van januari 2013 opent Elsbeth Eilander, chef redactie, het nieuwe jaar met een opmerkelijk Editorial onder…