Communicatie Poll: Communicatieblunder 2012
De stelling van de Communicatie Poll is gewijd aan ‘De Communicatieblunder van 2012’. Maak je keuze uit 12 onder meer door bezoekers…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stelling van vorige week luidde: 'Terecht dat het Australische radiostation 2Day FM diep door het stof gaat na de Kate-grap'. Daarmee was een meerderheid van 64 procent het niet eens. Zij kozen het antwoord: ‘Oneens, hoe triest ook , er worden wel ergere stunts uitgehaald om sensatiehonger te stillen’. De andere 36 procent vond van wel en koos voor: ‘Eens, dit is de enige gepaste reactie als een grap - hoe onschuldig ook - een dergelijk dramatisch effect heeft’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid