AKQA 'Digital Agency of the Year'
AdWeek heeft AKQA uitgeroepen tot Digital Agency of the Year. Wieden+Kennedy werd Global Agency of the Year.
AKQA won dit jaar accounts als GAP, Google+, Verizon en Anheuser_Busch (Stella Artois, Budweiser, Bud Light). Het bureau opende nieuwe vestigingen in Tokio, Parijs, Atlanta en Portland. WPP nam afgelopen zomer een meerderheidsbelang in het succesvolle bureaunetwerk. De omzet steeg in 2012 met 22 procent tot 230 miljoen dollar.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCreatieve hoogtepunten werden gemarkeerd door het werk voor onder andere GAP (Styld.by) en Nike+ Kinect Training.
Wieden+Kennedy is uitgeroepen tot Global Agency of the Year. Het bureau won accounts als Tesco, Facebook, Sony en American Express en wist de relatie met Chrysler uit te breiden. De omzet van W+K steeg met 5 procent naar 294 miljoen dollar. De bureauketen wist 45 Leeuwen in Cannes te winnen. Een ander creatief hoogtepunt was de #039;It's Halftime in America'-">Chrysler 'It's Halftime in America'- spot tijdens de SuperBowl die 11,2 miljoen views wist te halen.
Droga5 werd door AdWeek uitgeroepen tot US Agency of the Year.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid