Overslaan en naar de inhoud gaan

AKQA 'Digital Agency of the Year'

AdWeek heeft AKQA uitgeroepen tot Digital Agency of the Year. Wieden+Kennedy werd Global Agency of the Year.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

AdWeek heeft AKQA uitgeroepen tot Wieden+Kennedy werd Global Agency of the Year.

related partner content for mobile comes here

AKQA won dit jaar accounts als GAP, Google+, Verizon en Anheuser_Busch (Stella Artois, Budweiser, Bud Light). Het bureau opende nieuwe vestigingen in Tokio, Parijs, Atlanta en Portland. WPP nam afgelopen zomer een meerderheidsbelang in het succesvolle bureaunetwerk. De omzet steeg in 2012 met 22 procent tot 230 miljoen dollar.

Creatieve hoogtepunten werden gemarkeerd door het werk voor onder andere GAP () en Nike+ Kinect Training.

Wieden+Kennedy is uitgeroepen tot. Het bureau won accounts als Tesco, Facebook, Sony en American Express en wist de relatie met Chrysler uit te breiden. De omzet van W+K steeg met 5 procent naar 294 miljoen dollar. De bureauketen wist 45 Leeuwen in Cannes te winnen. Een ander creatief hoogtepunt was de ;It&;s Halftime in America&;-">Chrysler 'It's Halftime in America'- spot tijdens de SuperBowl die 11,2 miljoen views wist te halen.

Droga5 werd door AdWeek uitgeroepen tot

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in