Overslaan en naar de inhoud gaan

Vandermeersch en Neefjes bij Koffiedik Kijken 2013

Peter Vandermeersch, hoofdredacteur NRC Handelsblad, en Simon Neefjes, ceo TBWA\Nederland en Reclameman van het Jaar, zijn sprekers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast Vandermeersch en Neefjes spreken ook Joris van Heukelom (Makerstreet, The Founder Institute en voorzitter van het IAB – international advertising bureau) en Jack de Vries (voormalig CDA-spindoctor en strategy director Hill & Knowlton. De vier prominenten voorspellen aan de hand van stellingen wat 2013 ons gaat brengen.

related partner content for mobile comes here

Het evenement, waar jaarlijks zo’n 400 mensen op af komen, is op 10 januari in ‘De Duif’, Prinsengracht 754, in Amsterdam. Het programma begint om 16.00 uur en wordt afgesloten met de Nieuwjaarsborrel. Dave Nelissen (The Brainstorm Solution) en Astrid Prummel (Adformatie) zijn de moderators van deze avond. Dit jaar wordt voor de tweede keer Het Gouden Koffiekopje uitgereikt aan de spreker van wie vorig jaar de meeste voorspellingen zijn uitgekomen. Winnaar van het eerste Gouden Koffiekopje, vorig jaar, was Jan-Willem Brüggenwirth, ceo van Radio 538.
Kaarten zijn verkrijgbaar via de .

Foto Simon Neefjes: Chris van Houts

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in