Overslaan en naar de inhoud gaan

Beachmasters zet ook in op mobiel

De reisbranche lijkt het mobieltje te hebben gevonden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De laatste weken zijn er diverse apps uitgekomen, waaronder Sunweb en . Vanaf de kerstvakantie gaan mensen zich alweer oriënteren op de strandvakanties voor deze zomer en de mobiel wordt daar een steeds belangrijker onderdeel van. Deze week heeft Beachmasters voor en ook een app uitgebracht om voor in het hoofd te zitten van de doelgroep.

related partner content for mobile comes here

;" title="MobileMarketingNl03?authkey=Gv1sRgCMqa5-XopKf3zQE#5826493459295188930&;">


De app geeft korte informatie over diverse Europese bestemmingen, maar focused zich vooral op de Foto opdracht feature. Dagelijks kun je een foto opdracht doen en kans maken op een vakantie ter waarde van €250,-. Al vraag ik me af of je voor dit bedrag verder komt dan de provinciegrenzen. Na een blik op hun goed werkende blijk je zelfs al voor onder de 100 euro in de Spaanse zon te kunnen liggen.
;" title="MobileMarketingNl03?authkey=Gv1sRgCMqa5-XopKf3zQE#5826493519875676866&;">


Helaas hebben veel reisorganisaties nog niet hun website op orde. Zonde; een app is leuk, maar vaak kun je het beste starten met een voor de mobiel geoptimaliseerde website, waarbij de consument in ieder geval zich kan oriënteren (en het liefst ook boeken). Bij een bedrijf als Center Parcs is reeds 10 procent van de omzet van de mobiel afkomstig en zal in 2013 25 tot 30 procent van het bezoek via mobiele apparaten komen. KLM genereert al 16 procent van het bezoek en 5 procent van de omzet via mobiele apparaten

MobileMarketing.nl 2012

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in