Wintersporten populairder door sociale media


Snowciety biedt onder andere de kans om informatie over afdalingen te delen en te vergelijken met anderen binnen de omgeving van de app en met de rest van de wereld via sociale netwerken. Doordat mobiel internet in het buitenland goedkoper wordt en in veel wintersportgebieden tegenwoordig publieke wifi spots beschikbaar zijn, kunnen gebruikers van dergelijke apps zonder hoge kosten hun ervaringen delen.
'Als wintersportspecialist worden we erg enthousiast van initiatieven om de wintersportervaring voor iedereen te vergroten', zegt Jacco Tas, commercieel directeur van Bizztravel. 'Elkaar gemakkelijk terugvinden op de piste of prestaties met elkaar delen zorgen zowel online als offline voor een sociale toevoeging en beleving van de wintersport.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSnowciety heeft aangekondigd de app ten minste nog een jaar lang gratis aan te bieden voor gebruik.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid