Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank stapt uit mobiele telefonie

De Rabobank stopt met de verkoop van telefoonabonnementen en telefoons.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bank gaat in anderhalf tot twee jaar in stappen afbouwen. Voor de huidige 90 duizend klanten heeft dit op de korte termijn geen gevolgen. Zij kunnen gedurende de looptijd van het contract blijven bellen. Ook voor de 70 duizend prepaidklanten verandert voorlopig niets. Aan het einde van de looptijd ontvangen klanten een persoonlijk aanbod dat past bij hun belprofiel.

related partner content for mobile comes here

Zes jaar geleden is Rabobank gestart onder de naam Rabo Mobiel met het verkopen van telefoons en abonnementen in de overtuiging dat mobiel voor bankieren de toekomst is. In een verklaring stelt de bank dat het stopt met het verkopen van mobiele telefoons, abonnementen en prepaidkaarten omdat deze mobiele telecom-activiteiten 'steeds verder af zijn komen te staan van de bancaire activiteiten'.

Daarbij is de mobiele expertise inmiddels volledig ingebed in de Rabobank-organisatie: 'Mobiel bankieren is als volwaardig kanaal verschoven naar het hart van de organisatie en opgenomen in bestaande services en producten. Dit blijkt onder andere uit het gebruik van Rabo Mobielbankieren, dat inmiddels 1,1 miljoen gebruikers heeft.'

zie voor 'veelgestelde vragen'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in