Volkswagen & RTL: second screen-app Divorce
Volkswagen en RTL zijn begonnen met het inzetten van een second screen-app, Sleutelspel genaamd, waarmee de kijkers van de dramaserie…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volkswagen is sponsor van Divorce, een Nederlandse dramaserie over scheiden. Om de betrokkenheid van de kijkers te vergroten, lanceerde Volkswagen samen met RTL het Sleutelspel. Voor elke aflevering zijn speciale sleutelscènes geschreven. Kijkers kunnen via de app op hun mobiele telefoon of tablet, de sleutels sparen om in aanmerking te komen voor een Volkswagen Beetle.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volkswagen probeert zo als sponsor om, naast productplacement tijdens de uitzendingen, een extra confrontatie met het merk en de producten te creëren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet spel, gecreëerd door ACHTUNG!, werd tijdens de eerste drie uitzendingen door 20.000 kijkers meegespeeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid