Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkswagen & RTL: second screen-app Divorce

Volkswagen en RTL zijn begonnen met het inzetten van een second screen-app, Sleutelspel genaamd, waarmee de kijkers van de dramaserie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volkswagen is sponsor van Divorce, een Nederlandse dramaserie over scheiden. Om de betrokkenheid van de kijkers te vergroten, lanceerde Volkswagen samen met RTL het Sleutelspel. Voor elke aflevering zijn speciale sleutelscènes geschreven. Kijkers kunnen via de app op hun mobiele telefoon of tablet, de sleutels sparen om in aanmerking te komen voor een Volkswagen Beetle.

related partner content for mobile comes here

Volkswagen probeert zo als sponsor om, naast productplacement tijdens de uitzendingen, een extra confrontatie met het merk en de producten te creëren.

Het , gecreëerd door ACHTUNG!, werd tijdens de eerste drie uitzendingen door 20.000 kijkers meegespeeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in