(Onderzoek) Lichte groei voedingsproducten


Maar ondertussen trekt de wereldeconomie wat aan. Aangezien meer dan de helft van de productie bestemd is voor de export kunnen Nederlandse producenten gebruik maken van hun buitenlandse activiteiten om de productie aan te jagen. Dit concludeert het ING Economisch Bureau in het Kwartaalbericht Voedingsmiddelenindustrie.
Hoewel de marktomstandigheden in 2013 uitdagend blijven, kan de productie naar verwachting weer licht groeien door de lichte verbetering van de buitenlandse orderpositie van producenten, de toename van de productieverwachting, de behoefte om voorraden eindproduct aan te vullen en de relatief positieve stemming onder voedingsmiddelenproducenten over hun investeringsverwachtingen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoordelig Marketing ResearchBase uitproberen? Neem nu een abonnement en betaal het eerste half jaar slechts 65 euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid