Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken sponsor Rijksmuseum

Heineken is voor een periode van drie jaar nieuwe sponsor van het Rijksmuseum.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het biermerk is hiermee de preferred supplier voor bier van het Rijksmuseum.

related partner content for mobile comes here

Het museum krijgt in april een Groot Café in het entreegebied (Atrium) en vanaf volgend jaar een restaurant en nog een café in de Philipsvleugel. In totaal gaat het om 500 zitplaatsen waar gasten uit binnen- en buitenland na bezoek aan het museum kunnen genieten van een kleine (café) en een grote (restaurant) kaart, met lokale producten.

Heineken meldt in het persbericht dat ‘de heropening van het Rijksmuseum in april en het 140-jarig bestaan van het Heinekenmerk in 2013 een mooie aanleiding vormen om deze twee Nederlandse iconen nu samen te laten werken.’

Op de foto Wim Pijbes, directeur Rijksmuseum (l) en René Hooft Graafland, cfo van Heineken

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in