Heineken sponsor Rijksmuseum


Het biermerk is hiermee de preferred supplier voor bier van het Rijksmuseum.
Het museum krijgt in april een Groot Café in het entreegebied (Atrium) en vanaf volgend jaar een restaurant en nog een café in de Philipsvleugel. In totaal gaat het om 500 zitplaatsen waar gasten uit binnen- en buitenland na bezoek aan het museum kunnen genieten van een kleine (café) en een grote (restaurant) kaart, met lokale producten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHeineken meldt in het persbericht dat ‘de heropening van het Rijksmuseum in april en het 140-jarig bestaan van het Heinekenmerk in 2013 een mooie aanleiding vormen om deze twee Nederlandse iconen nu samen te laten werken.’
Op de foto Wim Pijbes, directeur Rijksmuseum (l) en René Hooft Graafland, cfo van Heineken
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid