(Campagne) Axe stuurt jongeren de ruimte in


Axe gaat de komender tijd dus op zoek naar drie Nederlandse jongeren, die een officiële astronautentraining krijgen in Orlando (Florida, Verenigde Staten). Een van de jongeren mag vervolgens de ruimtereis maken.
Het merk introduceert hiervoor een ‘speciale’ opleiding (AASA, AXE Apollo Space Academy), in samenwerking met de bekende ruimtereiziger van weleer Buzz Aldrin.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe ruimtereis is ter introductie van de nieuwe geur Axe Apollo. Axe-gebruikers uit meer dan 60 landen kunnen zich vanaf vandaag inschrijven via de online kanalen van Axe.
De jongeren kunnen via een aantal opdrachten een plek verdienen voor de finaledag. Hier strijd je voor de plekken in het trainingscentrum. Vervolgens onderga je de training, waarbij de beste uiteindelijk een ticket naar de ruimte krijgt.
AXE stuurt in totaal 22 jongeren van over de hele wereld de ruimte in.
Unilever werkt voor deze actie samen met Space Expedition Corporation (SXC), dat vanaf 2014 van start gaat met een aanbieden van commerciële ruimtereizen vanaf Curacao.
Voor een reisje van 100 kilometer richting ruimte, betaalt een consument 100.000 dollar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid