Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Axe stuurt jongeren de ruimte in

The sky is the limit: Axe geeft dit jaar ruimtereizen weg aan jongeren, ter introductie van de nieuwe geur Axe Apollo. Unilever is hiervoor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Axe gaat de komender tijd dus op zoek naar drie Nederlandse jongeren, die een officiële astronautentraining krijgen in Orlando (Florida, Verenigde Staten). Een van de jongeren mag vervolgens de ruimtereis maken.

related partner content for mobile comes here

Het merk introduceert hiervoor een ‘speciale’ opleiding (AASA, AXE Apollo Space Academy), in samenwerking met de bekende ruimtereiziger van weleer Buzz Aldrin.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De ruimtereis is ter introductie van de nieuwe geur Axe Apollo. Axe-gebruikers uit meer dan 60 landen kunnen zich vanaf vandaag inschrijven via de.

De jongeren kunnen via een aantal opdrachten een plek verdienen voor de finaledag. Hier strijd je voor de plekken in het trainingscentrum. Vervolgens onderga je de training, waarbij de beste uiteindelijk een ticket naar de ruimte krijgt.

AXE stuurt in totaal 22 jongeren van over de hele wereld de ruimte in.

Unilever werkt voor deze actie samen met , dat vanaf 2014 van start gaat met een aanbieden van commerciële ruimtereizen vanaf Curacao.

Voor een reisje van 100 kilometer richting ruimte, betaalt een consument 100.000 dollar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in